Debata na temat "Dlaczego zwierzęta w tych czasach nie powinny być zjadane".
REALIZACJA ZADANIA: "Debata o ważnych sprawach - RELACJA (do 18.04)"
Ile osób wzięło udział w debatach? (uwzględnijcie dyskutantów, organizatorów i widownię)
12(drużyna od debaty)+70 uczniów + 4 nauczycieli.Galeria zdjęć
Fotoreportaż - dodajcie opis do Waszych zdjęć [min. 500 znaków]
Zdjęcie 1-na tym zdjęciu znajduje się nasz cały zespół, który zebrałem. Nasza grupa składa się z samych kreatywnych osób, którzy dzięki debacie poznali wiele nowych informacji na różne tematy. Wybraliśmy to zdjęcie, żeby pokazać, jak wygląda nasz team.
Zdjęcie 2- na drugim zdjęciu widzimy jak pracowaliśmy nad naszymi plakatami dla wegetarian i osób jedzących mięso. Przy tej pracy świetnie się bawiliśmy oraz polepszyliśmy nasze stosunki. Wybraliśmy to, żeby ukazać prace włożone w ten projekt.
Zdjęcie 3- trzecie zdjęcie ukazuje naszą koleżankę w śmiesznej sytuacji. Pokazujemy to, aby udowodnić, że traktowaliśmy tę pracę poważnie wraz z elementami dobrej zabawy.
Zdjęcie 4- kolejne zdjęcie pokazuje nasze plakaty promujące debatę. Zostały zrobione przez naszego kolegę, który świetnie odnajduje się w programach graficznych. Wybieramy to zdjęcie, żeby pokazać promocje debaty w naszej szkole.
Zdjęcie 5- nasze kolejne zdjęcie przedstawia naszego kolegę, który jest bardzo zaciekawiony naszą debatę i czyta plakaty promujące. Wybieramy to zdjęcie, ponieważ ukazuje zachęcenie uczniów naszą debatą.
Zdjęcie 6- na tym zdjęciu nasze najpiękniejsze nauczycielki promują naszą debatę, są bardzo zainteresowane i na 100% będą w niej uczestniczyć. Wybraliśmy to zdjęcie, bo ukazuje, że nasi nauczyciele nas wspierają i są zaciekawieni tą debatą.
Zdjęcie 7- ten obraz pokazuje naszą klasową gwiazdę, która była zainteresowania naszą debatą. Wybraliśmy to zdjęcie, żeby pokazać, że nawet elita klasowa była zainteresowana tym projektem.
Zdjęcie 8- tak ostatecznie wyglądał nasz plakat dla wegetarianów, który wspólnie robiliśmy. Wybraliśmy to zdjęcie, bo przedstawia efekty naszej pracy.
Zdjęcie 9- tak ostatecznie wyglądał nasz plakat dla mięsożerców, który wspólnie robiliśmy. Wybraliśmy to zdjęcie, bo również przedstawia efekty naszej pracy.
Zdjęcie 10- obraz przedstawia naszego opiekuna, który nam pomagał. Wstawiamy to zdjęcie, żeby pokazać, jak wyglądał nasz mentor.
W tej części będzie przedstawiona nasza debata.
Zdjęcie 11-na tym zdjęciu pokazujemy nasze przygotowanie do debaty, wykonywaliśmy ostatnie poprawki, żeby debata świetnie wypadła. Wybieramy to zdjęcie, bo chcemy pokazać kulisy naszej pracy.
Zdjęcie 12- to zdjęcie przedstawia jak ostatecznie wyglądała nasza scena, na której prezentowaliśmy nasze argumenty. Wybraliśmy to zdjęcie, żeby ukazać obraz jak wyglądała nasza scena.
Zdjęcie 13- na tym zdjęciu jest pokazane rozpoczęcie naszej debaty, wtedy ja jako moderator rozpocząłem debatę. Wybraliśmy to zdjęcie żeby pokazać rozpoczęcie debaty.
Zdjęcie 14- przedstawia mnie który ogłasza zasady naszej debaty oksfordzkiej. Wybraliśmy to zdjęcie bo pokazuję jak przedstawialiśmy zasady naszej debaty.
Zdjęcie 15- to zdjęcie przedstawia drużynę roślinożerców, którzy się uśmiechają, bo są pewni swoich argumentów. Wybraliśmy to zdjęcie, żeby przedstawić, że drużyny były pewne siebie.
Zdjęcie 16 - zdjęcie przedstawia naszą urnę, do której widownia wrzucała swoje głosy, decydujące o tym kto powinien wygrać cała debatę. Wybraliśmy to zdjęcie, żeby pokazać naszą urnę z głosami.
Zdjęcie 17 - ta fotografia przedstawia mięsożerców, którzy przedstawiają swoje argumenty. Głownie argumenty z obu stron dotyczyły pozytywnych i negatywnych skutków jedzenia mięsa oraz miejsc, w których żyją takie zwierzęta. Wybraliśmy to zdjęcie, żeby ukazać częściowo argumenty obu stron.
Zdjęcie 18 - ten obraz pokazuje naszego księdza, który był jednym z bardzo zainteresowanych uczestników naszej debaty. Przyszedł on na nią, aby posłuchać debaty, ponieważ ciekawiło go jak uczestniczący rozwiążą tę debatę.
Zdjęcie 19 - Zdjęcie to przedstawia organizatorów, którzy po całej debacie liczyli głosy. Wybraliśmy to zdjęcie, ponieważ ukazuje proces liczenia głosów.
Zdjęcie 20 - Na tym zdjęciu, jest przedstawione ukazanie wyników debaty, wygranymi zostali mięsożercy, według gości mięsożercy lepiej sobie poradzili z argumentacją. Wybraliśmy to zdjęcie, bo pokazuje zakończenie naszej debaty oraz wyłonienie zwycięzców.
Zdjęcie 21 - A tak wyglądała nasza najlepsza i ukochana publiczność. Wybraliśmy to zdjęcie, żeby pokazać naszą publiczność.
Na koniec chciałbym podkreślić, że nasza praca udała się bardzo dobrze, świetnie się bawiliśmy i nauczyliśmy się wielu nowych rzeczy. Jesteśmy z siebie dumni, ponieważ mogliśmy wykonać tę pracę razem.
Rejestracja członków i członkiń zespołu na stronie wspolnie.eu
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/KQc395464050 - Szymon Kołodziejczyk
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/zoS844810311 - Marek Sobczyk
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/aDX012348953 - Gabrysia Grudziecka
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/xdZ049807701 - Kacper Warzecha
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/GjV946785900 - Kacper Noga
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/DVt044267242 - Paweł Kwiecień
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/yFu395840305 - Natalia Rogulska
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/vrb678361685 -Wiktoria Minkina
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/ALR321860448 - Karolina Białek
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/DEp719318228 - Julia Woźniak
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/lTA070769912 - Kacper Badura
https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/LSg555737367 - Szymon Górzyński
Brak dodanych komentarzy.
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś