AI ma pozytywny wpływ na życie ludzi w Unii Europejskiej

REALIZACJA ZADANIA: "Debata o ważnych sprawach - RELACJA (do 18.04)"

Dodano: 17.04.2024

0

0

Ile osób wzięło udział w debatach? (uwzględnijcie dyskutantów, organizatorów i widownię)
około 100 osób
Jaki temat debaty wybraliście? Dlaczego się na niego zdecydowaliście? Jakim wyzwaniom musieliście sprostać przed debatą? [min. 300 znaków]

Wybraliśmy temat debaty dotyczący wpływu sztucznej inteligencji (AI) na życie ludzi w Unii Europejskiej, ponieważ uważamy, że jest to kwestia aktualna, istotna i dyskusyjna. AI coraz bardziej przenika różne obszary życia społecznego, gospodarczego i politycznego, dlatego ważne jest zrozumienie, jak może ona wpływać na nasze społeczeństwo.


Przed debatą musieliśmy zmierzyć się z kilkoma wyzwaniami. Po pierwsze, konieczne było przeprowadzenie gruntownej analizy danych i literatury naukowej dotyczącej wpływu AI w UE. Musieliśmy zebrać dowody na to, w jaki sposób AI może przyczynić się do rozwoju gospodarczego, innowacji, poprawy jakości życia i skuteczności różnych sektorów, takich jak ochrona zdrowia czy edukacja. Jednocześnie musieliśmy być świadomi potencjalnych wyzwań związanych z prywatnością, bezpieczeństwem danych, nierównościami społecznymi i etycznymi, które mogą wynikać z rozwinięcia technologii AI.


Kolejnym wyzwaniem było przygotowanie odpowiednich argumentów i kontrargumentów, aby móc skutecznie bronić swojej pozycji podczas debaty. Musieliśmy uwzględnić różnorodne perspektywy i podejścia do tematu, aby nasza argumentacja była kompleksowa i przekonująca. Ponadto, musieliśmy również przygotować się do odpowiedzi na pytania publiczności oraz do reagowania na argumenty przeciwników.


Wreszcie, musieliśmy zadbać o sposób prezentacji naszych argumentów, tak aby były one jasne, zrozumiałe i przekonujące dla publiczności. To wymagało solidnej pracy nad komunikacją werbalną i niewerbalną, a także umiejętności skutecznego prezentowania informacji w sposób przystępny i interesujący.


Podsumowując, wybór tematu debaty dotyczącej wpływu sztucznej inteligencji na życie ludzi w Unii Europejskiej był podyktowany jego aktualnością i znaczeniem, a przed debatą musieliśmy zmierzyć się z różnorodnymi wyzwaniami, od analizy danych po przygotowanie argumentacji i prezentacji.

Jak przebiegła debata? Jakie argumenty wysuwały osoby uczestniczące? Czy trudno było prowadzić debatę? [min. 200 znaków]


Debata przebiegła dynamicznie, z intensywną wymianą argumentów. Obie strony prezentowały różnorodne perspektywy. Zwolennicy AI podkreślali korzyści gospodarcze, innowacyjność i poprawę jakości życia, podczas gdy przeciwnicy kwestionowali aspekty etyczne, prywatność i potencjalne negatywne konsekwencje dla rynku pracy. Prowadzenie debaty mogło być trudne ze względu na potrzebę skutecznej obrony własnej pozycji oraz odpowiadanie na argumenty przeciwników w sposób przekonujący.

Co według Was wyszło dobrze? Z czego jesteście zadowoleni? Co Was najbardziej zaskoczyło? [min. 100 znaków]

Jesteśmy zadowoleni z intensywności debaty i różnorodności argumentów. Zaskoczyło nas bogactwo perspektyw oraz zaangażowanie uczestników w dyskusję.

Co było najtrudniejsze? Co chcielibyście zmienić przy organizacji kolejnej debaty? [min. 100 znaków]

Najtrudniejsze było skuteczne odpowiadanie na trudne pytania i kontrargumenty. W przyszłości chcielibyśmy lepiej przygotować się do interakcji z publicznością i bardziej zróżnicować pytania.

Galeria zdjęć

Fotoreportaż - dodajcie opis do Waszych zdjęć [min. 500 znaków]

Zdjęcie 1 - zdjęcie przedstawia napis tezy przed wejściem do szkoły. Wybraliśmy to zdjęcie ponieważ chcieliśmy przez to zaciekawić uczniów naszej szkoły do udziału w debacie.

Zdjęcie 2 - zdjęcie ukazuje naszych uczniów wraz z plakatem zapraszającym na debatę. Wybraliśmy to zdjęcie żeby ukazać kolejną formę zaproszenia uczniów na debatę.

Zdjęcie 3 - zdjęcie to przedstawia pierwszą próbę przed oficjalną debatą. Wybraliśmy to zdjęcie ponieważ chcieliśmy przez to pokazać jak starannie i ciężko przygotowywaliśmy się do debaty.

Zdjęcie 4 - zdjęcie przedstawia wystrój sali. Wybraliśmy to zdjęcie żeby pokazać jak odpowiednio przygotowaliśmy sale odpowiednio do merytoryki debaty.

Zdjęcie 5 - zdjęcie ukazuje uczestników przygotowujących się tuż przed oficjalną debatą. Wybraliśmy to zdjęcie ponieważ chcieliśmy ukazać jak do ostatnich chwil dopracowywaliśmy naszą debatę.

Zdjęcie 6 - zdjęcie przedstawia publiczność. Wybraliśmy to zdjęcie ponieważ pokazujemy przez to jak dużo uczniów zachęciliśmy do posłuchania debaty.

Zdjęcie 7 - zdjęcie ukazuje jedną z uczestniczek debaty, która argumentuje swoje stanowisko. Wybraliśmy to zdjęcie żeby ukazać jaki elegancki ubiór towarzyszył nam podczas debaty.

Zdjęcie 8 - zdjęcie przedstawia ekspertów. Wybraliśmy to zdjęcie ponieważ pokazujemy tym jak profesjonalnie nasze wypowiedzi były oceniane.

Zdjęcie 9 - zdjęcie to przedstawia nauczycielkę języka polskiego gratulującą jednemu z przedstawicieli opozycji. Wybraliśmy to zdjęcie żeby pokazać jak bardzo nasz wkład oraz praca była doceniona.

Zdjęcie 10 - zdjęcie ukazuje wszystkich uczniów biorących udział w debacie wraz z nauczycielką wiedzy o społeczeństwie. Wybraliśmy to zdjęcie ponieważ chcieliśmy pokazać dokładnie uczestników, którzy przygotowali oraz uczestniczyli w naszej debacie.



Wideoesej - dodajcie link do filmu [min. 3 minuty]
https://photos.app.goo.gl/kzDLMykw8EfLAzTKA
Rejestracja członków i członkiń zespołu na stronie wspolnie.eu

https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/PCb276242597

https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/CqF959562951

https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/dnw786480424

https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/VAe669823921

https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/Dbj405388023

https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/rYd528623668

https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/pwp505908322

https://together.europarl.europa.eu/pl_PL/referral/QSj320054897


Podobało Ci się

Komentarze

Brak dodanych komentarzy.

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś