"Ile waży jeden głos?" Ważny temat w ciekawej formie
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
70Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusz, mimo że dotyczył ważnego i trudnego tematu, przedstawiał zagadnienie w przystępny sposób. Został on zrealizowany w całości. Uczniowie byli bardziej zaangażowani w lekcję, a to przede wszystkim za sprawą "Dialogu wyborców i wyborczyń". Dzięki zabawnej formie dialogu (nazwy partii) uczniowie chętniej dyskutowali o roli udziału w wyborach. Dużą rolę aktywizującą pełniło również drzewo decyzyjne, choć uczniowie, pomimo moich instrukcji, mieli problem z określeniem celów i wartości na schemacie. Nie na każdej lekcji użyłem również materiału pomocniczego nr 3 - „Problem pasażera na gapę”, ponieważ różne klasy pracowały w różnym tempie. I to jest jedyna rzecz która sprawiała największe trudności - ilość materiałów pomocniczych - było ich nawet za dużo, biorać pod uwagę tempo lekcji.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś