MŁODZI GŁOSUJĄ 2024 - ZSOiZ LWÓWEK ŚL.
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
8Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
120Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze były zrealizowane w większości całościowo. Uczennice i uczniowie byli zaangażowani w lekcje. Młodzież szukała dodatkowych informacji dotyczących roli i miejsca Polski w Unii Europejskiej. Rozmawialiśmy o korzyściach wynikających z członkostwa Rzeczypospolitej we wspólnocie europejskiej. Dyskutowaliśmy o argumentach przeciwników członkostwa RP w Unii. Uczniowie mówili o swojej wizji Europy w przyszłości.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś