Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji w I Liceum Ogólnokształcącym im. Wacława Nałkowskiego w Wołominie

REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"

Dodano: 29.05.2024

0

Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
  • Jak wpływać na Parlament Europejski?
  • Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4
Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
90
Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]

Scenariusz lekcji "Wspólna Europa - jak i po co?" zrealizowałem w dwóch klasach. Scenariusz zrealizowałem w całości. Bardzo pomocne okazały się infografiki przygotowane przez CEO dotyczące Parlamentu Europejskiego. Najbardziej wartościowe dla uczniów było zapoznanie się z kompetencjami poszczególnych instytucji unijnych. Cennym doświadczeniem było również zadanie dotyczące poszukiwania informacji o wykorzystaniu funduszy unijnych w gminie, w której mieszkają.

Scenariusz lekcji "Jak obywatele i obywatelski mogą wpływać na działanie Parlamentu Europejskiego" zrealizowałem w dwóch klasach. Scenariusz również zrealizowałem w całości. Najbardziej wartościowym elementem było przeglądanie unijnej strony, na której można zgłosić własną europejską inicjatywę obywatelską, śledzić aktualne inicjatywy i wyrazić dla nich poparcie. Podobnym zainteresowaniem cieszyła się strona z aktualnymi petycjami do Parlamentu Europejskiego.


Podobało Ci się

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś