Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji w I Liceum Ogólnokształcącym im. Wacława Nałkowskiego w Wołominie
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
90Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusz lekcji "Wspólna Europa - jak i po co?" zrealizowałem w dwóch klasach. Scenariusz zrealizowałem w całości. Bardzo pomocne okazały się infografiki przygotowane przez CEO dotyczące Parlamentu Europejskiego. Najbardziej wartościowe dla uczniów było zapoznanie się z kompetencjami poszczególnych instytucji unijnych. Cennym doświadczeniem było również zadanie dotyczące poszukiwania informacji o wykorzystaniu funduszy unijnych w gminie, w której mieszkają.
Scenariusz lekcji "Jak obywatele i obywatelski mogą wpływać na działanie Parlamentu Europejskiego" zrealizowałem w dwóch klasach. Scenariusz również zrealizowałem w całości. Najbardziej wartościowym elementem było przeglądanie unijnej strony, na której można zgłosić własną europejską inicjatywę obywatelską, śledzić aktualne inicjatywy i wyrazić dla nich poparcie. Podobnym zainteresowaniem cieszyła się strona z aktualnymi petycjami do Parlamentu Europejskiego.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś