Lekcje o Unii Europejskiej
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
29Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
W przygotowaniu lekcji skorzystałam ze scenariuszy Centrum Edukacji Obywatelskiej jednakże uzupełniłam je o dodatkowe treści. Przygotowałam również quiz dotyczący Unii Europejskiej oraz wyborów do Parlamentu Europejskiej. Lekcje uzupełniłam również filmami dostępnymi na stornie UE. Uczniowie chętnie wzięli udział w zajęciach. Zadawali pytania. Szczególnie zainteresowani byli tematyką w jaki sposób młodzi ludzie mogą wpływać na funkcjonowanie całej wspólnoty. Niestety wciąż niska jest ogólna świadomość dotycząca Unii Europejskiej - chociażby struktury instytucjonalnej organizacji.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś