Unia Europejska i jej funkcjonowanie
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
2Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
60Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Zajęcia były poprowadzone zgodnie z podanymi scenariuszami.
Wiekszość uczniów była bardzo zaangażowana w trakcie prowadzonych zajęć.
Znajomość funkcjonowania organów UE, a szczególnie Parlamentu UE pozwala młodzieży spojrzeć w iiny sposób na działania UE.
Ważne dla młodzieży jest pośrednio współdecydowanie o funkcjonowaniu UE - poprzez wybór eurodeputowanych i wnoszenie sugestii, apelacji czy skarg.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś