Unia Europejska i jej funkcjonowanie

REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"

Dodano: 29.05.2024

0

Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
  • Jak wpływać na Parlament Europejski?
  • Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
2
Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
60
Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]

Zajęcia były poprowadzone zgodnie z podanymi scenariuszami.

Wiekszość uczniów była bardzo zaangażowana w trakcie prowadzonych zajęć.

Znajomość funkcjonowania organów UE, a szczególnie Parlamentu UE pozwala młodzieży spojrzeć w iiny sposób na działania UE.

Ważne dla młodzieży jest pośrednio współdecydowanie o funkcjonowaniu UE - poprzez wybór eurodeputowanych i wnoszenie sugestii, apelacji czy skarg.


Podobało Ci się

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś