Szkolne Wybory do Parlamentu Europejskiego "Młodzi głosują 2024" - SP 34 Kielce
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
51Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zostały zrealizowane w całości. Nie dokonywałem w nich modyfikacji, Uczniowie byli zaangażowani w lekcje na podstawie scenariuszy. Tematyka europejska, wbrew pozorom, nie jest dla nich obca i odległa - przy odpowiednim naprowadzaniu okazywało się, że wiedzę o Europie mają bardzo dużą; należało ją tylko usystematyzować, uporządkować.
Najbardziej wartościowe i zarazem największe trudności sprawiało im podjęcie decyzji (drzewko decyzyjne) i określanie pozytywnych i negatywnych skutków podjętych decyzji oraz określanie celów i wartości podejmowanych przez siebie decyzji. Jednakże współpraca w grupach, wymiana poglądów, spieranie się i wyciąganie wniosków pomogło im osiągnąć założone cele.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś