Euro-wybory w Byczynie
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
6Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
90Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze lekcyjne zostały zrealizowane w całości. Bardzo zainteresowani tematyką byli uczniowie klas VII - mych i VIII-mych, natomiast klasy Vi nie były za bardzo zainteresowane. Uważam, że wpływ na to ma wiek uczniów i brak zainteresowania tematyką polityki.
Uczniowie starszych klas byli zaciekawieni programami UE, ponieważ w szkołach średnich w Kluczborku są one realizowane. To z kolei wpływa na wybór przyszłych szkół. Uczniowie klasy VIII-ej tematy z UE mają na historii i wiedzy o społeczeństwie, więc tematyka była dla nich znana.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś