Młodzi głosują - symulacja wyborów w ZSSOSiU w Radomiu. Zrealizowane scenariusze.
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
14Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Wszystkie zajęcia przeprowadziłam w klasie, w której jestem wychowawcą. Scenariusze zrealizowałam w całości ale dokonałam wielu modyfikacji. Modyfikacje polegały na uzupełnieniu treści, dodaniu komentarzy lub nawet interpretacji. Moje wychowanki były jak zwykle bardzo zaangażowane w zajęcia, podobnie jak w projekt. Najbardziej wartościowe dla moich wychowanek jest fakt, że mają prawo do swobodnej wypowiedzi, mogą być tak naprawdę obywatelkami świata i mają wpływ na kreowanie rzeczywistości. Bardzo dobrze widzą korzyści z bycia w Unii Europejskiej, w kwietni 4 dziewczynki były na wymianie z programu Erasmus. Mówią TAK Unii Europejskiej.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś