Młodzi głosują - wybory europejskie 2024 - prelekcje
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
5Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
22Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zostały zrealizowane w całości, treści zostały rozbudowane o zajęcia lekcyjne dotyczące członkostwa Polski w organizacjach międzynarodowych. Największą trudnością dla uczniów było przekonanie, o słuszności udziału obywateli w głosowaniu oraz przekonanie młodzieży o tym, że ich głos jest ważny i jest obowiązkiem obywateli. Najbardziej ciekawym zajęciem było porównanie istnienia organizacji międzynarodowych i celowości ich działania.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś