Realizacja scenariuszy na lekcjach w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Górze Świętej Małgorzaty
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
6Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
98Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze, które zostały przeze mnie wykorzystane zostały zrealizowane z pewnymi modyfikacjami, dodanymi przeze mnie zadaniami dla uczniów bądź zrealizowanymi w innej formie. Uczniowie, którzy brali udział w lekcjach byli bardzo zaangażowani, chętnie w nich uczestniczyli. Tematyka zajęć jest bardzo pożądana, co znaczy, że rozpoczyna też wiele dyskusji, które prowadziliśmy. Najbardziej wartościowe były zadania tj. pasażerowie na gapę, praca z drzewkiem decyzyjnym ( moi uczniowie kochają tę metodę na lekcjach historii), a także pomoc w skorzystaniu oferty UE przez kolegę/koleżankę.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś