Realizacja lekcji z CEO w SP30.
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
30Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Uczniowie byli zaangażowani i zainteresowani. Lekcje były realizowane z klasą 8a oraz z grupą świetlicową. Kwestię były poruszane w odniesieniu do parlamentu UE oraz akcji Młodzi głosują. Nie realizowano pełnych scenariuszy z uwagi na specyfikę klasy - klasa integracyjna. Starano się też dostosować materiały do wieku oraz możliwości uczniów. Największym zainteresowanie i aktywnością uczniowie wykazywali w odniesieniu do korzyści UE. Częściowa realizacja scenariusza była związana także z faktem, iż zagadnienia dotyczące UE uczniowie szczegółowo już omawiali w tym roku z nauczycielem. Nie zadawano też prac domowych, które pojawiły się w scenariuszu z uwagi na zmiany w oświacie oraz fakt, iż termin realizacji przypadał blisko egzaminu ósmoklasisty. Uczniowie najlepiej reagują na materiały audiowizualne i właśnie te w przyszłości powinny być na większą skalę dołączone do pakietu lekcji.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś