Realizacja scenariuszy zrealizowanych w czasie lekcji
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
5Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
23Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zostały zrealizowane w całości przez klasę 8. Dokonywane zmiany dotyczyły długości scenariuszy, niektóre informacje były skracane ze względu na brak czasu w czasie zajęć.Uczniowie byli zaangażowani w lekcje na podstawie scenariuszy, wysuwali ciekawe wnioski na ich podstawie i dowiedzieli się wielu ciekawych rzeczy na temat instytucji Unii Europejskiej. Myślę, że najciekawsza dla nich okazała się lekcja na temat programów przeznaczonych dla młodzieży pod patronatem Unii Europejskiej, takich jak np Erasmus. Rozbudziło to w nich ciekawość i chęć skorzystania w przyszłości z takich możliwości.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś