Lekcje o Parlamencie Europejskim w I LO w Łukowie

REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"

Dodano: 04.06.2024

0

Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
  • Ile waży jeden głos?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
6
Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
172
Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]

Scenariusz był realizowany częściowo, zostały wybrane niektóre elementy. Program zajęć był modyfikowany tak, aby uczniowie dokładniej poznali kompetencje Parlamentu Europejskiego i innych instytucji unijnych oraz ogólny proces stanowienia prawa europejskiego w obszarach, w których obowiązuje. Później następowała dyskusja o motywacji do udziału w eurowyborach. Inspirację stanowił tekst źródłowy i rozmowa o metaforze "pasażerów na gapę" oraz praca w grupach z drzewem decyzyjnym. Uczennice i uczniowie angażowali się w przebieg zajęć, uczestniczyli w dyskusji. Dało się jednak zauważyć, że wiedza o Unii Europejskiej wymaga pogłębienia.


Podobało Ci się

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś