Lekcje na temat Parlamentu Europejskiego i Unii Europejskiej w LO im. T. Kościuszki w Pruszkowie
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
14Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
420Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze lekcji bardzo pomocne, Scenariusze - Ile waży jeden głos? i Jak wpływać na Parlament Europejski? zrealizowane w całości pozostałe dwa - Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać? i Wspólna Europa - jak i po co ? częściowo zmodyfikowałam na potrzeby klas w , których były przeprowadzane lekcje. Oprócz tego młodzież zachęciła się do samodzielnego poszukiwania informacji i ciekawego przedstawienia na forum klasy. Niektóre klasy przygotowały dodatkowo quizy o PE i UE oraz "Historię w pudełku" ciekawostki dotyczące przystąpienia Polski do UE lub Polaków aktywnie uczestniczących w instytucjach UE. Lekcje bardzo się podobały i na pewno będę kontynuować na lekcjach w kolejnych klasach.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś