Lekcja o Parlamencie

REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"

Dodano: 05.06.2024

0

Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
  • Ile waży jeden głos?
  • Jak wpływać na Parlament Europejski?
  • Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
  • Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3 godziny lekcyjne
Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
72 uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach
Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]

Realizacja programu nauczania dotyczącego Parlamentu przebiegała w dużej mierze zgodnie z planem, choć niektóre jego elementy wymagały modyfikacji. Wszystkie scenariusze udało się zrealizować, jednak niektóre elementy dostosowano do specyfiki prowadzonych zajęć. Modyfikacje dotyczą głównie trudności zadań oraz harmonogramu poszczególnych etapów kursu.

Uczniowie wykazali się dużym zaangażowaniem w kurs, szczególnie w elementy interaktywne, takie jak próbne debaty parlamentarne czy dyskusje grupowe na temat roli parlamentu. Uczniowie uznali także za bardzo cenne materiały audiowizualne i ćwiczenia praktyczne, które pozwoliły im lepiej zrozumieć, jak działa system parlamentarny.

Najtrudniejsze dla uczniów były pytania dotyczące bardziej złożonych aspektów procedury parlamentarnej i zrozumienia technicznego języka używanego w dokumentach prawnych. Aby ułatwić zrozumienie tej treści, zamieściłem dodatkowe wyjaśnienia i materiały pomocnicze.

Podsumowując, realizacja scenariusza zakończyła się sukcesem i przyniosła pozytywne efekty edukacyjne, a udział uczniów potwierdził skuteczność interaktywnego nauczania parlamentarnego.



Podobało Ci się

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś