Polska w Unii Europejskiej
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
6 godzin lekcyjnych.Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
42 uczniów - dwie klasy ósme.Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze lekcji były częściowo modyfikowane. W trakcie zajęć korzystalismy z dodatkowych pomocy np. z przygotowanej przez zespół projektowy prezentacji multimedialnej pokazującej korzyści jakie ma Polska, Polacy a szczególnie młodzi ludzie z bycia częścią wspólnoty europejskiej. Uczniowie jak zawsze aktywnie uczestniczyli w zajęciach. Chętnie wypowiadali się na forum. Jednak trzeba szczerze przyznać, że tak naprawdę to uczniowie szkoły podstawowej - dopóki nie zdobędą wiedzy o UE na lekcjach, to niewiele wiedzą na jej temat. Nie zdaja sobie sprawy ile korzyści daje im z bycia członkiem Unii. Sami przyznali, że nie wiedzieli dotychczas, że dla mlodych ludzi jest tyle możliwości, projektów, w których mogą uczestniczyć jeśli tylko będą chcieli.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś