"Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji" I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej- Curie w Tczewie
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
7Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
59 [2 klasy z wiedzy o społeczeństwie na poziomie rozszerzonym i klasa na godzinie do dyspozycji wychowawcy; nie liczę lekcji gdzie część scenariusza była realizowanaJak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Starałem się realizować wiernie scenariusz po raz pierwszy, potem modyfikacja lub na kolejnych lekcjach wracaliśmy do zagadnień; przy lekcjach historii, gdy mówiłem o programie Młodzi głosują starałem się wykorzystać elementy, aby przekonać ważności każdego głosu lub wskazać miejsce Parlamentu Europejskiego w strukturach UE; ponieważ tzw. wos rozszerzony mam w klasie I i II (IV zakończyła edukację) to trzeba było wiele wyjaśniać- wprowadzać w temat; jak patrzę na aktywność- udział w głosowaniu to pierwszoklasiści zdali egzamin na 5, a w klasach 3 (historia na poziomie podstawowym i są pełnoletni, a więc mogą głosować 9 czerwca frekwencja- zainteresowanie słabe)- zobaczymy jak w Polsce [piszę to 7.]
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś