Młodzi głosują - wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
14Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zostały zrealizowane częściowo, zostały też zmodyfikowane przez nauczyciela. Do realizacji lekcji dołożyłam filmy o UE i prezentacje multimedialne. Uczniowie i uczennice zaangażowali się w lekcje na podstawie scenariuszy, a także chętnie rozwiązywali quizy o UE, uzupełniali karty pracy. Tematy dotyczące UE są dla uczniów klas ósmych trudne i nieco oderwane od ich rzeczywistości, ale może dla tego z ciekawością i uwagą uczestniczyli w zajęciach.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś