Polacy w Unii Europejskiej
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
7Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
75Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze realizowane były w całości - na zajęciach wiedzy o społeczeństwie (kl. 8) oraz na lekcjach historii (klasy 7.). Uczennice i uczniowie byli bardzo zaangażowani w zajęcia. Jedyną modyfikacją było moje krótkie wprowadzenie dotyczące historii Unii Europejskiej oraz drogi Polski do wspólnoty. Bardzo dobrze wypadły zadania związane z pracą w grupach oraz te z możliwością wypowiedzenia się. Zadania te były bardzo wartościowe dla uczniów. Trudność stanowił początek - uczniowie nie zdawali sobie sprawy ze znaczenia Unii Europejskiej i jej wpływu na nasze codzienne życie. Krótka pogadanka pozwoliła jednak na lepsze zrozumienie tematu.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś