Relacja z przeprowadzonych lekcji SP5 Chrzanów

REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"

Dodano: 09.06.2024

0

Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
  • Jak wpływać na Parlament Europejski?
  • Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
  • Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3
Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
13
Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]

Scenariusze proponowane przez organizatora programu zostały zrealizowane całościowo, jednak dokonałam w nich pewnych modyfikacji oraz dodatkowo wspomogłam się sprawdzonymi prezentacjami. wśród uczniów największym zainteresowaniem cieszył się temat korzyści płynących z Unii Europejskiej. Uczniowie już w tym wieku ( klasa 8) są żywo zainteresowani ta tematyką, a co niezwykłe duża część ma już swoje zdanie na ten temat-nierzadko podparte rzeczowymi, sensownymi argumentami o czym może świadczyć poziom debaty oksfordzkiej, którą przeprowadziliśmy właśnie na ten temat. Wszystkie cele założone w scenariuszach zostały zrealizowane, uczniowie zapoznali się też z nowymi pojęciami i już dziś lepiej rozumieją mechanizm i założenia UE oraz co najważniejsze na tym etapie ile znaczy ich głos.


Podobało Ci się

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś