Relacja z przeprowadzonych lekcji SP5 Chrzanów
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
13Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze proponowane przez organizatora programu zostały zrealizowane całościowo, jednak dokonałam w nich pewnych modyfikacji oraz dodatkowo wspomogłam się sprawdzonymi prezentacjami. wśród uczniów największym zainteresowaniem cieszył się temat korzyści płynących z Unii Europejskiej. Uczniowie już w tym wieku ( klasa 8) są żywo zainteresowani ta tematyką, a co niezwykłe duża część ma już swoje zdanie na ten temat-nierzadko podparte rzeczowymi, sensownymi argumentami o czym może świadczyć poziom debaty oksfordzkiej, którą przeprowadziliśmy właśnie na ten temat. Wszystkie cele założone w scenariuszach zostały zrealizowane, uczniowie zapoznali się też z nowymi pojęciami i już dziś lepiej rozumieją mechanizm i założenia UE oraz co najważniejsze na tym etapie ile znaczy ich głos.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś