Scenariusze zajęć
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
klasa, którą uczę - 13 osóbJak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zrealizowałam w całości. Zastosowałam flipped classroom - przed lekcją uczniowie musieli zapoznać się z przesłanymi materiałami w domu. Sprawdziliśmy także jak korzysta nasza lokalna społeczność ze środków unijnych. Na moich lekcjach uczniowie bardzo często pracują w grupach, w ramach pracy metodą projektu, więc śmiało mogę stwierdzić, że byli zaangażowani w pracę. Najwięcej trudności sprawiło przygotowanie własnego realnego projektu, który można by zrealizować korzystając z funduszy unijnych. Uważam, że wszystko, co dotyczy bezpośrednio młodych ludzi, z czego mogą korzystać i mają na to wpływ - jest wartościowe.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś