Młodzi Głosują 2024- Wypory do Parlamentu Europejskiego w ZSZ nr 3 im. A. Kocura
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
7Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
140Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze wykorzystałam częściowo, wprowadziłam modyfikacje, aby wykorzystać też swoje materiały i zrealizować temat lekcji (pokrywały się z rozkładem materiału z historii i wiedzy o społeczeństwie). Uczniowie byli bardzo zaangażowani w lekcję na podstawie scenariuszy. Nie zauważyłam trudności. Wartościowe bły wszystkie materiały.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś