Szkolne prawybory do Parlamentu Europejskiego
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
114Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusz posłużył jako inspiracja i źródło do wykorzystania na lekcjach.Podczas zajęc skupiliśmy się na zrozumieniu korzyści płynących z członkostwa Polski w Unii Europejskiej.
Poznania sposobów wykorzystania środków i możliwości oferowanych przez UE.Rozwijania umiejętności pracy zespołowej i dyskusji. Wykorzystaliśmy krótką prezentację multimedialną przedstawiającą Unie Europejską, jej cele i osiągnięcia. Uczniowie wykazywali duże zainteresowanie tematem szczególnie z klas młodszych , gdzie tematyka Unii Europejskiej i jej instytucji nie jest poruszana podczas zajęć.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś