Poznajemy Unię Europejską od kuchni
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
87Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
W trzech klasach przeprowadziliśmy lekcje, na podstawie scenariuszy przygotowanych przez CEO, w większości w całości. Trochę brakowało czasu na dłuższą dyskusję, zwłaszcza w scenariuszu "Ile wazy jeden głos" - byłoby łatwiej i szerzej, gdyby był rozpisany na 2 godziny. Zwłaszcza, że uczniowie bardzo się zaangażowali w spotkanie i chętnie brali udział w dyskusji. mieli trochę trudności z wypełnieniem drzewka decyzyjnego. Dzięki zajęciom poszerzyli wiedzę o UE i Parlamencie, nauczyli się wyszukiwać informacje o programach kierowanych do młodzieży, ale też zobaczyli, jak napisać petycję w ważnych dla nich sprawach.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś