Lekcje Europejskie w ILO w Ostrzeszowie
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
około 100Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze były bazą i inspiracją do przeprowadzenia zajęć. Zostały tak zmodyfikowane by były dostosowane do poziomu ich wiedzy. Były to klasy 1 , które nie posiadają wiedzy na temat Unii Europejskiej ze względu na podstawę programową. Lekcje te uzupełniły tę lukę. Młodzież była zaangażowana, najcenniejsze była świadomość , że mają narzędzia by w przyszłości wpływać na kwestie europejskie.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś