Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
5Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
90Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze wykorzystałam częściowo, zmodyfikowałam, połączyłam kilka elementów, żeby móc je wykorzystać na jednej godzinie lekcyjnej. „Lekcje przedwyborcze” przeprowadziłam m.in. w klasach pierwszych na „historii i teraźniejszości”. Te roczniki nie mają wiedzy o społeczeństwie. Uczniowie niewiele pamiętali z podstawówki, więc wykorzystałam też infografiki opowiadając o historii, instytucjach i kompetencjach UE. Pozytywne jest to, że uświadomili sobie wagę każdego głosu, sens zaangażowania, wzięcia odpowiedzialności. Dowiedzieli się o roli Parlamentu Europejskiego i zdali sobie sprawę, że na wyborze deputowanych prawa obywateli się nie kończą.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś