Wybory do PE w I LO Collegium Gostomianum w Sandomierzu - przygotowanie akcji.
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
8Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
94Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze były tylko częściowo wykorzystywane. Modyfikacja wynikała głównie z tego, że praca w grupach wydłuża czas realizacji tematu oraz dlatego, żeby je jak najbardziej upraktycznić. Na przykład na lekcji "ile waży głos ?" uczniowie mieli zaplanować strategię kampanii profrekwencyjnej. Podobnie w temacie "jak wpływać na PE?" uczniowie mieli przygotować własną petycję dla PE. Uczniowie byli zaangażowani w realizację tych zagadnień gdyż nasza praca odbywała się w grupach. Najwartościowsze okazało się to, że uczniowie w dużym stopniu mogli sami kreować tematykę i tok lekcji. Problemem zawsze jest teoria, czyli zagadnienia dotyczące np. kompetencji PE.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś