Przybliżenie Unii Europejskiej młodym ludziom
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
57Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zostały zrealizowane praktycznie w całości. Były idealnie dopasowane do godziny lekcyjnej, a gdy pracuje się z uczniami "chcącymi działać", wówczas oni sami się angażują w przebieg zajęć. Lekcje przebiegają wówczas bardziej dynamicznie i sprawnie. Nie dokonywałam żadnych modyfikacji w scenariuszach, ponieważ były one świetnie opracowane. Nie było potrzeby nic zmieniać. Uczniowie byli zaangażowani w przebieg lekcji, ponieważ lekcje były przeprowadzone z uczniami z klas wyższych, którzy są bardziej świadomi i odpowiedzialni i uważają, iż rzeczywiście mają oni wpływ na przyszłość swoją, swojego państwa, czy przyszłość Europy.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś