Europa Młodych
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
6Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
150Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze były dla mnie bardziej inspiracją. Zajęcia w ramach lekcji HiT w klasach 1 i 2 połączyłam z 20-leciem bytności Polski w UE. Po krótkim przypomnieniu drogi Polski do UE, jej struktury, zadań i celów w grupach uczniowie zastanawiali się jakie korzyści dla młodzieży wynikają z faktu, że Polska jest w UE, ale też, jakie są koszty tego członkostwa w nawiązaniu do aktualnych protestów rolników w związku z zielonym ładem. Próbowali sobie też wyobrazić sobie Polskę, która nie jest członkiem UE w kontekście wojny w Ukrainie. Ważnym elementem tych lekcji było też podkreślenie ważności udziału w wyborach i korzystaniu z tego przywileju :)
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś