LEKCJE O UNII EUROPEJSKIEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 6 W RYBNIKU
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
22Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Lekcje odbyły się według załączonych scenariuszy, ale wymagały dostosowania do możliwości uczniów naszej szkoły (uczniowie ze spektrum autyzmu oraz niepełnosprawnością intelektualna w stopniu lekkim). Uczniowie chętnie i z zaangażowaniem uczestniczyli w zajęciach .Dużą trudność naszym uczniom sprawiało rozróżnienie nazw instytucji i ich kompetencji. Pomocne były plakaty z materiałów otrzymanych od Państwa. Dostrzegają i potrafią wyartykułować zalety przynależności naszego kraju do Unii Europejskiej.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś