Młodzi Głosują w Zespole Szkół Da Vinci w Krakowie
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
9Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
60Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
W Liceum Ogólnokształcącym przeprowadzono w ramach lekcji HIT/ WOS zajęcia w oparciu o scenariusze. Uczniowie byli zaangażowani w działania lekcyjne, pracowali w grupach. Szczególnie ciekawy był scenariusz dot. Co nam daje Unia Europejska. Tematy w obszarze np. projektów UE, Erasmus, wyjazdy, staże w parlamencie itp. są dla młodzieży frapujące i ciekawe. Daje też ciekawy obraz innej Unii - nie przez pryzmat polityki, funduszy itp. ale działań społecznych i wolontaryjnych.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś