"Młodzi Europejczycy"
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
6Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
61Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Zajęcia zostały w całości zrealizowane. W niektórych scenariuszach zostały dokonane modyfikacje, np: zmienione zostały formy i metody pracy. Uczniowie w parach i w grupach wykonywali zlecone zadania, podczas których wspierali się wzajemnie oraz pomagali uczniom z dysfunkcjami. Byli bardzo aktywni, bardzo dobrze radzili sobie z wyszukiwaniem w różnych źródłach informacji na temat:
- wykorzystania funduszy unijnych w swojej gminie i regionie,
- korzyści jakie wynikają z obecności Polski w Unii Europejskiej dla pracowników oraz osób podróżujących,
- funkcjonowanie europejskiego rynku wewnętrznego.
Pozyskaną wiedzę zaprezentowali na forum klasy. Podsumowaniem przeprowadzonych zajęć było wyjście do miasta i zweryfikowanie obiektów, dzięki którym zostały przeprowadzone modernizacje w naszym mieście.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś