Ile waży jeden głos.
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
Na podstawie scenariuszy zrealizowałem cztery godziny lekcyjne.Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
W zajęciach z wykorzystaniem scenariuszy ,,Młodzi głosują" wzięło udział 89 uczniów.Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusz lekcji został zrealizowany częściowo. Lekcję rozpoczynałem od prezentacji przygotowanej wraz z uczniami, a dotyczącej roli Parlamentu w strukturach Unii Europejskiej oraz od informacji dotyczącej kiedy Polska dołączyła do UE. Podczas burzy mózgów uczniowie odpowiadali na pytania: Dlaczego głosujemy? Co chcemy osiągnąć idąc do urny? Następnie uczniowie podzieleni w grupy czytali tekst poświęcony głosowaniu (Dialog wyborców i wyborczyń) i wypełniali drzewo decyzyjne. Wnioskiem wyciągniętym przez 90% grup było stwierdzenie, że warto brać udział w głosowaniu. Uczniowie zostali poproszeni o uargumentowanie swojego stanowiska. Większość młodzieży była zaangażowana w zadania realizowane na lekcji. Najwięcej trudności uczniom sprawiało wypełnienie drzewa decyzyjnego. Ponieważ lekcje odbywały się przed młodzieżowymi wyborami uczniowie na koniec zajęć odpowiadali na stwierdzenia dotyczące najbardziej istotnych i aktualnych tematów życia publicznego zawartych w Latarniku Wyborczym
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś