Symulacja wyborów do Parlamentu Europejskiego w I LO im. Tadeusza Kościuszki w Busku-Zdroju
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
19Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
580Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Realizacja scenariuszy zależała od poziomu klasy oraz stopnia posiadanej wiedzy. Czasem zrealizowaliśmy tylko część scenariusza , czasem musieliśmy go nieco zmodyfikować np. wprowadzić filmiki ze strony togeher.eu , aby koncentrować uwagę, wywołać głębsza refleksję nad znaczeniem wyborów europejskich dla młodego pokolenia. Uważamy, że wszystkie elementy były ważne i dobrze dobrane.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś