Wybory do Parlamentu Europejskiego
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
28Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusz zrealizowany częściowo. Wykorzystano prezentacje multimedialne. Uczniowie przygotowali nazwy projektów unijnych realizowanych w naszej szkole, w najbliższej okolicy i gminie. Mogli skorzystać pomoce dydaktyczne zakupione w ramach realizowanych projektów.
Uczniowie angażowali się w realizację zajęć. Chętnie szukali informacji o korzyściach jakie odniosła ich rodzina, sąsiedzi z wejścia Polski do Unii Europejskiej, a jakie możliwości daje im udział w kształtowaniu polityki unijnej poprzez udział w wyborach. Najwięcej trudności sprawiało przyporządkowanie instytucjom unijnym zakresu działań.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś