Uczymy się o Parlamencie Europejskim
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3 godzinyIle uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
16Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
- Scenariusze zostały zrealizowane w całości
- Nie dokonywaliśmy w nich modyfikacji
- Uczniowie bardzo zaangażowali się w lekcje na podstawie scenariuszy
- Każda lekcja przekazałą im coś wartościowego
- Największą trudność sprawiło im napisane petycji
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś