Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
5Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
40Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Uczniowie zostali zapoznani z celami zajęć.
Następnie wykorzystując wskazane w scenariuszach metody i formy pracy oraz środki i materiały dydaktyczne realizowaliśmy zajęcia.
Scenariusze zostały zrealizowane w całości. Dokonałam modyfikacji scenariusza „Wspólna Europa – jak i po co? Uczniowie wykonali plakaty metodą projektu, dwie uczennice przygotowały quizy podsumowujące zajęcia. Wszyscy byli zaangażowani w lekcje. Bardzo chętnie włączali się w dyskusję, wypełniali drzewa decyzyjne, uzupełniali karty.
Najbardziej wartościowe okazały się zajęcia dotyczące programów UE przeznaczonego dla młodych osób, być może skorzystają z nich w przyszłości.
Na pewno należy uświadamiać, jak ważny jest każdy głos podczas wyborów do Parlamenty UE.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś