Szkolne wybory do Parlamentu Europejskiego
REALIZACJA ZADANIA: "Szkolne wybory europejskie - RELACJA"
Galeria zdjęć
Fotoreportaż - dodajcie opis do Waszych zdjęć [min. 500 znaków]
Zdjęcie nr 1 Karta do głosowania. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać jak wygląda właśnie taka karta, na której oddajemy swój głos
Zdjęcie nr 2 Osoba oddająca głos. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać urnę, do której uczniowie mogli wrzucać swoje głosy.
Zdjęcie nr 3 Pomoc. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać, że uczniowie, którzy pracowali w Szkolnej Komisji wyborczej pomagali uczniom i tłumaczyli jak poprawnie oddać głos
Zdjęcie nr 4 Miejsce. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać Miejsce, które zagospodarowali uczniowie na czas głosowania.
Zdjęcie nr 5 Miejsce. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać miejsce, w którym uczniowie mogli zachować tajność głosowania.
Zdjęcie nr 6 Głosowanie. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać ucznia oddającego głos.
Zdjęcie nr 7 Głosowanie. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać uczniów, którzy głosują.
Zdjęcie nr 8 Szkolna Komisja Wyborcza. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać, że w Szkolnej Komisji Wyborczej pracowali uczniowie w różnych klas.
Zdjęcie nr 9 Głosowanie. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać, że głosowali nie tylko starsi uczniowie ale także młodsi.
Zdjęcie nr 10 Głosowanie. Zdjęcie zostało wybrane by pokazać, że uczniowie oddawali chętnie głosy.
Dzięki pomocy nauczyciela podzieliliśmy się zadaniami, które odpowiadały danemu uczniowi. Przed wyborami musieliśmy upewnić się czy karty są dobrze wydrukowane oraz czy wszystko jest na nich czytelne. Przygotowaliśmy stoły, na które zostały położone obrusy, przynieśliśmy urnę oraz osobny stolik na którym uczniowie oddawali tajnie głos.
Od samego rana upewnia liśmy się czy wszystko zostało przygotowane, a od 8:30 do 13:30 uczniowie mogli przychodzić by oddać swój głos. Liczenie głosów zaczęliśmy od podzielenia, na te które były ważne i te nieważne. Później dzieliliśmy głosu o tym samym punkcie zaznaczonym.
Uczniowie przychodzili do nas na przerwach zainteresowani tym głosowaniem. Nauczyciele pomagali nam przychodząc na lekcjach by uczniowie oddali swoje głosy.
Jesteśmy zadowoleni oraz zaskoczeni ilością uczniów, która chciała oddać swój głos w tak młodym wieku.
Najtrudniejsze dla nas okazało się liczenie głosów, a przy organizacji następnych wyborów zmienilibyśmy by kilka dni przed wyborami opowiedzieć uczniom by wiedzieli jak takie wybory wyglądają.
Brak dodanych komentarzy.
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś