My, obywatele UE
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
5Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
100Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze lekcje realizowane mogły być wyłącznie częściowo ze względu na olbrzymią liczbę treści do przekazania. Lekcja koncentrowała się na przedstawieniu zarysu historii UE oraz jej porządku instytucjonalnego. Najistotniejszym celem było dotarcie do uczniów z jednym kluczowym przekazem-> Członkostwo RP w UE to największe w historii naszej państwowości wydarzenie o pozytywnych konsekwencjach. Nie możemy pozwolić sobie na to, aby ktoś doprowadził do upadku tego wielkiego projektu.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś