Szkolne prawybory do Parlamentu Europejskiego - HIT czy KIT?

REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"

Dodano: 13.06.2024

0

Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
  • Ile waży jeden głos?
  • Jak wpływać na Parlament Europejski?
  • Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
8
Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
około 200
Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]

Realizacja scenariuszy - częściowa

Modyfikację - TAK

Zaangażowanie uczniów i uczennic w lekcje na pdst. scenariuszy - TAK

Realizacja scenariuszy:

Najbardziej wartościowe: uczenie rówieśnicze, dostarczona wiedza, możliwość swobodnej wypowiedzi, możliwość wykorzystania aplikacji internetowych i elementów grywalizacji, które wprowadziliśmy jako modyfikację scenariuszy/dodatkowe narzędzia.

Największe trudności: brak dostępu do interaktywnych materiałów do pracy z uczniami.

Najlepsze elementy projektu:

Webinarium, prawybory i lekcje na pdst. scenariuszy.


Podobało Ci się

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś