Szkolne prawybory do Parlamentu Europejskiego - HIT czy KIT?
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
8Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
około 200Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Realizacja scenariuszy - częściowa
Modyfikację - TAK
Zaangażowanie uczniów i uczennic w lekcje na pdst. scenariuszy - TAK
Realizacja scenariuszy:
Najbardziej wartościowe: uczenie rówieśnicze, dostarczona wiedza, możliwość swobodnej wypowiedzi, możliwość wykorzystania aplikacji internetowych i elementów grywalizacji, które wprowadziliśmy jako modyfikację scenariuszy/dodatkowe narzędzia.
Największe trudności: brak dostępu do interaktywnych materiałów do pracy z uczniami.
Najlepsze elementy projektu:
Webinarium, prawybory i lekcje na pdst. scenariuszy.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś