Moja przygoda z projektem ,,Młodzi Głosują" - wybory do parlamentu Europejskiego
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
17Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze lekcji związane z projektem ,,Młodzi Głosują" wykorzystywałem na przedmiotach - wiedza o społeczeństwie w klasie 8 oraz na lekcji historii w klasie 7. Ze względu na specyfikę i możliwości uczniów szkoły podstawowej wykorzystywałem najważniejsze treści scenariuszy lekcji , dokonując odpowiednich modyfikacji. Poprzez stawiane cele i zadania angażowałem uczniów do aktywnego udziału w lekcjach. Zauważyłem, że najbardziej wartościowymi elementami były wszelkiego rodzaju możliwości działania praktycznego jak np. dialog wyborców i wyborczyń , natomiast co do trudności w przypadku moich uczniów pewne problemy związane były z próbą napisania petycji.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś