Szkolne wybory europejskie
REALIZACJA ZADANIA: "Szkolne wybory europejskie - RELACJA"
W jaki sposób podzieliliście się zadaniami? Jakim wyzwaniom musieliście sprostać przed wyborami? Jak przygotowaliście miejsce do wyborów? [min. 500 znaków]
Po raz drugi wzięliśmy udział w akcji ,,Młodzi głosują". Organizatorami szkolnych wyborów europejskich byli uczniowie klasy VIII. Lokal wyborczy był w klasie VII.
W przeddzień wyborów przygotowaliśmy lokal wyborczy, listy uczniów klasy VII i VIII oraz wykonaliśmy urnę.
Opiszcie dzień wyborów, przebieg i liczenie głosów. W jaki sposób uczniowie i uczennice mogli głosować? Kiedy mogli głosować? [min. 300 znaków]
Głosowanie w naszej szkole odbyło się na czwartej godzinie lekcyjnej. Na szóstej godzinie lekcyjnej Szkolna Komisja Wyborcza policzyła oddane głosy, a następnie sporządziła protokół z wyborów.
Jak zachęcaliście społeczność szkolną do aktywnego udziału? Jak społeczność szkolna reagowała na wydarzenie? [min. 100 znaków]
Przeprowadziliśmy kampanię informacyjną na temat wyborów, Unii Europejskiej i Parlamentu Europejskiego. Nauczyciel wiedzy o społeczeństwie zapoznał uczniów klasy VII i VIII z zasadami wyborczymi. Ponadto wykonaliśmy plakaty na temat UE.
Co według Was wyszło dobrze? Z czego jesteście zadowoleni? Co Was najbardziej zaskoczyło? [min. 200 znaków]
Wybory przebiegły bardzo sprawnie. Nie było żadnych problemów. Jesteśmy zadowoleni z frekwencji.
Co było najtrudniejsze? Co chcielibyście zmienić przy organizacji kolejnych wyborów? [min. 100 znaków]
Przy następnych wyborach zachęcimy do udziału klasę VI.
Brak dodanych komentarzy.
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś