Wybory w Liceo.
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
42Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
W każdej klasie przeprowadziłam jedną lekcję ( w części klas uczniowie znali tematykę z wcześniejszych zajęć dodatkowych, które prowadzę przygotowując uczniów do olimpiad tematycznych, w tym do Olimpiady Wiedzy o UE.). W tematyce lekcji uwzględniłam zagadnienia z dwóch zaznaczonych tematów, scenariusze modyfikowałam. Mamy bardzo nieliczne klasy - kilku lub kilkunastu uczniów - więc każdy zabierał głos. Utrwaliliśmy informacje o zasadach wyborów, tak, aby każdy rozumiał jak rozdziela się mandaty do Parlamentu oraz dlaczego bardzo ważny jest każdy głos. Uświadamiałam uczniom, że ważne jest przemyślane i świadome uczestniczenie w wyborach. Każdy z nich ma więc świadomość, że w następnych wyborach za pięć lat będzie uczestniczył już jako dorosły, pełnoprawny obywatel.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś