Unia Europejska - sprawozdanie z przeprowadzonych lekcji,
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
20Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zrealizowałam częściowo- dostosowałam je do wieku uczniów, którzy uczestniczyli w realizacji projektu. Dokonywałam ich modyfikacji wykorzystując zgormadzone przez siebie interaktywne materiały. Uczniowie wykazywali się dużą aktywnością na lekcji- zwłaszcza podczas realizacji zadań, kiedy pracowali w grupach na tematem- Fundusze Europejskie - jak je wykorzystać. chętnie wykonywali ćwiczenia interaktywne. Najbardziej wartościowa była część lekcji, kiedy uczniowie zastanawiali się, na co przeznaczyli by środki z funduszy europejskich, żeby w ich miejscowości żyło się lepiej. Nie zauważyłam, żeby coś sprawiało trudność uczniom.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś