Wybory w Zespole Szkół Nr 1 w Kłobucku, I Liceum Ogólnokształcące
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
Łącznie zrealizowałem 3 godziny lekcyjne.Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
Łącznie wzięło udział około 60 uczniów.Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze w większości zostały zrealizowane aczkolwiek niektóre treści opuściłem. W temacie " Jak wpływać na Parlament Europejski" nie do końca odpowiedzieliśmy" ,czy nasze petycje spełniają warunki formalne". Powodem był brak czasu na jednej godzinie. Przedłużyła się praca w grupach. Krótko rozmawialiśmy na ten temat na lekcji następnej.
W temacie " Jak obywatele i obywatelki mogą wpływać na działanie Parlamentu Europejskiego", dokonałem modyfikacji w części "Pomóż koledze i koleżance skorzystać z oferty UE".
Zmiana polegała na tym, ż każdy uczeń miał odpowiedzieć, który program by osobiści interesował. Uczniowie w większości byli zaangażowani. Zaangażowanie oczywiście było zróżnicowane. Część osób może nie do końca była bierna, jednak nie wykazywała się. inicjatywą. Myślę, że najbardziej wartościowy był aspekt związany z ofertą UE dla młodzieży.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś