Parlament Europejski
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
6Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
około 80Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Pod względem merytorycznym scenariusze zostały zrealizowane w całości, ale sposób ich realizacji został przeze mnie zmodyfikowany. Modyfikacje dotyczyły wybranych metod pracy z uczniami oraz czasu, który uczniowie przeznaczali na wykonanie poszczególnych zadań. Uczniom podobała się praca w grupach oraz karty pracy. W mniejszym stopniu sprawdziły się np. rozsypanki. Najciekawszy był scenariusz: "Jak obywatele i obywatelki mogą wpływać na działanie Parlamentu Europejskiego?" (np. zadanie polegające na napisaniu petycji do tej instytucji). Uczniowie byli zaangażowani w pracę na lekcji i chętnie wykonywali polecenia. Podobało im się zadanie dotyczące drzewa decyzyjnego ze scenariusza: "Ile waży jeden głos?". Największe trudności sprawiła realizacja scenariusza: "Wspólna Europa - jak i po co?" - głównie ze względu na tematykę zajęć np. budżet UE, czy analizę zasad funkcjonowania instytucji UE.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś