Parlament Europejski
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
92Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusz potraktowałam jako inspirację.
Lekcje HiT-u mam z 15 i 16-latkami.
Nieliczni uczniowie technikum byli zorientowani w terminologii dotyczącej Unii Europejskiej.
Ożywienie następowało, gdy przechodziliśmy do konkretnych przykładów, decyzji organów unijnych mających związek z ich życiem.
Praca w grupach "za cukierki" a nie na ocenę nie motywuje do wysiłku.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś