Parlament Europejski

REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"

Dodano: 14.06.2024

0

Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
  • Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4
Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
92
Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]

Scenariusz potraktowałam jako inspirację.

Lekcje HiT-u mam z 15 i 16-latkami.

Nieliczni uczniowie technikum byli zorientowani w terminologii dotyczącej Unii Europejskiej.

Ożywienie następowało, gdy przechodziliśmy do konkretnych przykładów, decyzji organów unijnych mających związek z ich życiem.

Praca w grupach "za cukierki" a nie na ocenę nie motywuje do wysiłku.


Podobało Ci się

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś