Młodzi Głosują 2024
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
10Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
Uczniowie klas 1-8, ok. 160Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zostały zrealizowane częściowo. W każdym z nich dokonałam modyfikacji. Uczniowie byli bardzo zaangażowani w lekcje. Najbardziej podobała im się wirtualna podróż po PE, filmiki informacyjne o PE, oraz Latarnik Wyborczy.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś